7/18/2011

Bramborovej salat a rizek

Ahoj,
dneska se celej den valime doma a papame. Na obed jsem pripravila bram. salat s rizkama.. No, ja vim, nic na hubnuti, ale ja si na pocitani kalorii nepotrpim.
Proc Vam to pisu.. Chtela jsem se podelit o tip pritelovo babicky, platky masa naklada do marinady z trenyho cesneku,horcice a olivovyho oleje ( to jsem tam teda dala ja, misto toho beznyho). V Marks Spenceru maji vybornou vychytavku, cesnekovou pastu.Tak tu jsem pouzila misto toho, abych se patlala s normalnim cesnekem.. Ja vubec miluju jidlo od Marks Spencera :) Tusim, ze o tomhle storu se jeste zminim mockrat...

No, zatim to tu asi nikdo jeste necte, ale budu optimistka a tak doufam, ze si sem cestu najdete...

3 komentáře:

  1. fakt jo? já jsem s tím opalovákem s vůni melounu fakt spokojená. Spíš naopak je jemný, hezky se roztírá a ulepená od něj vážně nejsem :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. aha.. tak ja nevim, mozna to je tou "prichuti" :) ja mela, ted nevim, jestli to byl ananas nebo kokos.. takovy oranzovy baleni...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj. Koukám, že jsi taky "začátečnice" jako já, a navíc mají naše blogy stejný název:). Tak držím palce ať se ti to rozjede. Já si to zatím píšu jen tak pro sebe...bohužel.
    Jo a bašty z Marks and Spencer taky miluju. Zkoušela jsi jejich zeleninový "chipsy"? To je blaho:))))

    OdpovědětVymazat