8/04/2011

SLEVY

At jsem hledala jak jsem chtela, zadnou poradnou slevu jsem tu (v Usti nad Labem a v Praze) nenasla.. Nevim, jestli uz jsem tak vybirava ci co, ale nic me nezaujalo.. A navic, ted jak je obdobi slev, tak ocekavam, ze bude vsechno stat.. asi tak 1KC, nanejvis 2KC :) Takze kdyz uz se mi neco libilo a koukla jsem se na cenovku, vec se mi prestala libit. No jo, prozivam divny obdobi v tomhle obdobi slev...
Spravil mi naladu az vylet za kopecek, do Drazdan. TAM jsou SLEVY!

Tyhle saty jsem mela vyhlidly uz davno, maji je v HaeMku za nejakych 900, ale protoze mi nesedela velikost, nebrala jsem je.. A dobre jsem udelala. V Deutschlandu jsem je poridila za 5euro. Tady porad ve sleve nejsou..

Tyhle saty maji v Tally Weijl taky za 5euro, libi se mi ta barva, a tak vubec.. jsou moc prijemny na noseni..

Tyhle jsou taky z Tally Weijl a taky za 5euro.. No, nevim, co na tu cenu mam rict...


Kabelka z Tally Weijl taky za 5, plus tam maji jeste akci 2+1 zdarma. A plati to na slevneny zbozi.. Coz si teda nepamatuju, ze by u nas nekdy bylo..

Neni to vsechno, co jsem nakoupila, ale tohle mi prijde tak jako nejlepsi kauf. 
Ja vim, mozna si rikate, ze jsem zbytecne unesena z nakupu v Nemecku.. a mate pravdu, jsem. Protoze bydlim u hranic, jezdim si tam i pro jidlo. 
Kupuju tam vyborny syry a pecivo a vsechno mozny.. A je to tak za polovinu ceny, co tady v CR (v porovnani kvality vyrobku - Nemcouri vyhravaj na plny care) 
A pak taky kupuju avivaze za 1,29 eu a tablety do mycky za 4,95. Tady stoji avivaz kolem 80kc a tablety pres 300. 
Uz jsem zena v domacnosti, takze si vsimam takovych veci  :-) A to vite.. co nekde usetrim, muzu jinde utratit :-)



As I was searching for some SALE, one way or another, i did not find any (in Usti nad Labem even in Prague). I don´t know, maybe I´m too fussy or what but i am not interested in anything. Plus - now in the sale time i expect everything to cost like 1CZK or 2CZK maximum :-)
So, when i finally liked something and then looked at the price tag, i stopped like that stuff.
Yeah, got some strange period this "sale time"
My mood gets better when i got myself to Dresden (in Germany). There is what i call SALE!

I know, maybe you´re saying i am too excited of the shopping in Germany but you´re right. I am.
I live near to the borders and i buy there a foodstuff too. 
They have such a delicious cheese, bakery and many more. AND it´s a half price as here in CZ
(and in compare of quality Germany winns all golds)



1 komentář: